سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به افتخارآفرینان کاروان ورزشی دانشگاه

.

رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال پیامی، موفقیت دختران ورزشکار دانشگاه را در
المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تبریک گفت.



به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «علی بهادر» آمده
است:



خبر
قهرمانی کاروان ورزشی دانشجویان دختر این دانشگاه در چهاردهمین المپیاد ورزشی
دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور 58 دانشگاه شرکت کننده،
اینجانب و تمام دانشگاهیان را خوشحال کرد. حلاوت این قهرمانی زمانی مضاعف گردید
که ارزش های اخلاقی، اسلامی و منش پهلوانی
به نحو شایسته ای رعایت شد و بیشترین کاپ و کسب قهرمانی با اختلاف امتیازی بسیار
زیاد ازتمامی رقبا در این دوره از مسابقات حاصل و مایه مباهات و فخر گردید. امیدوارم
این قهرمانی ورزشی، نقطه آغازی بر قهرمانی در حیطه های درسی، اخلاقی، حرفه ای و
مردمداری هم باشد.



درخشش
کاروان ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه که مزین به نام مبارک حضرت احمد بن موسی
شاهچراغ(ع) بود را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. پر واضح است کسب قهرمانی مقتدرانه،
بدون اتکا به خداوند متعال و تلاش و همت فراوان ورزشکاران، مربیان، همکاران مدیریت
تربیت بدنی و همچنین تدبیر معاون محترم فرهنگی و دانشجویی و پیگیری های شبانه روزی
مدیر محترم تربیت بدنی دانشگاه نبوده و
هرگز به دست نمی آمد. موفقیت شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم و
آرزومندم شاهد موفقیت های آتی شما در راه سربلندی و اهتزاز پرچم مقدس و پرافتخار
جمهوری اسلامی ایران باشم.

 




دکتر علی بهادر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9468
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب